söndag

Igår gjorde jag inte alls mycket, var på stan med mamma en stund och åt bakadpotatis, MUMS.
Jag kom på en sak, imorgon har jag en lektion mellan 13.45-14.45, hahaa slappdag kan man kalla det.
För italienskan är inställd och jag är klar med min hemsida så jag behöver inte komma till mediaproduktionen.
Igår var jag också hos Johanna en stund på kvällen och åt godis och kollade på två bra filmer.
Det är nog bara jag och Johanna som tycker att fjorton suger är bra :P
Idag ska jag bara slappa eller jag ska träna vid 5 men det är typ 5 nästan 6 timmar tills dess, jag ska orka städa mitt rum också men vi får se hur det blir med det.
Suffe och jag har bestämt att vi ska äta bakadpotatis någon dag :) om någon ville veta :P
ikväll ska jag se andra avenyn för första gången på TV, jag har bara kollat på internet men nu när jag är ifatt så ska jag börja kolla på tvn.

SofiaL




födelsedagsbarnet som nu är 18, bilden är från festen i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0