skooola

Idag är sista dagen på lovet och imorgon börjar skolan, fast jag börjar inte förens 11.35 så jag behöver inte gå upp så tidigt :P
Vad har man gjort på lovet då?
Det känns inte som man har hittat på så mycket men om man tänker efter så har man faktiskt det.
Det har varit båda jul och nyår och så har man hunnit fylla år också, man har också hunnit med att bowla och äta mysig hejdå middag och Elin som förövrigt är i Gran Canaria och jag har hört att dom har jätte fint väder.
Lyx på henne och Daniel, men jag och Suffe gör allt vi kan för att inte vara likbleka när dom kommer hem, vi har hunnit sola två gånger den här veckan.
Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, iaf efter cityakuten.
Igår sov jag hos Suffe, vilket var mysigt :D
Nu är Bea hemma också, henne har man inte sett på typ en månad.

image24

Bilden är från bowlingen.

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0