Såhär blev vår Nyårsafton till slut...

FÖRBEREDNINGEN:
Som sofia sa gjorde vi oss i ordning hemma hos henne.
Jag kom vid 3 tiden och tänkte, men gud så tidigt jag är här, det är ju gott om tid!?
Väl framme börjar jag locka sofias hår, som tar ungefär 90 minuter, 90 jävla minuter. ;)
Hon blev väl sådär halvnöjd i början men sen tror jag hon tyckte om det.
Hon passade verkligen jätte bra i det. Sedan började vi locka mitt hår som är lite längre, men också
tunnare så det tog inte lika lång tid. Medans vi gjorde det kom Elin, sen Amanda och sist
en väldigt stressad Johanna som säger att vi måste till bussen om 20 minuter..
20 MINUTER?!??!?!! skriker jag och sofia som knappt börjat sminka oss, knappt några kläder hade vi heller.
men vi hann, vi fick till och med vänta lite på bussen, närmare bestämt 8 minuter, WOW!

HEMMA HOS FRIDA:
Nu ska jag se så jag inte glömmer någon...
Jag Sofia, Amanda, Johanna, Elin, Frida, Hanna, Lisa, Cissi, Jesse, Ajje och Julia
var hemma hos Frida. Vi åt klyftpotatis, sås, sallad och segt kött.
Pinsamt nog, gick köttet knappt att tugga på, men vi fick alla oss ett gott skratt åt det sedan.
Maten var väl sådär, champagneflaskan gick sönder så det blev inget med den :/
Vi sjöng kareoke, spela lite spel och sånt. Mesta kvällen var det elin, johanna, amanda jag och sofia
som höll ihop, som vanligt DREAM TEAM! <3

STORTORGET:
Bästa av allt för min del, som enleddes med "Hej, vill du ha min puss?"
Ja det ville han sen var det bara kört för min del, drunknad, svimmad, avslagen (jag kan hålla på hur länge som helst?). Kallt gick vi omkring på stan i 90 minuter innan vi bestämmer oss för att gå hem till sofia.
Sedan åker jag med Jens hem och sofia stannar hemma hos sin dansande familj!

Jag kan väl säga att det blev ett nyår att minnas,
inte det bästa och inte det sämsta.
Gott Nytt År alla, nu ska jag må så jävla bra!

Sofia Långberg är den bästa vännen man kan ha, jag skulle inte klara mig utan henne
en sekund för hon är liksom halva jag, eller kanske hjärnan =p haha, och hjärna behöver man, ni fattar ;)
Bästa är hon, älskar hennnnnnnnnnnnnnnnnnne <3

Ett nytt år tillsammans med DREAM TEAM! kan inte bli bättre tror jag. Och bäst av allt är att man
slipper Falkenbergsskolan med alla.... ska jag säga nötter? JA det ska jag :D
Stagneliusskolan är bästa som hänt i mitt liv, så jävla mycket roligt man har!

/Suffsan

Kommentarer
Postat av: johanna

nötterna på falkenberg kan ta sig!
nya året allt nytt, kommer bli så bra
ni är för bra

2008-01-06 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0