Fredag den 11 januari och Suffe är sjuk

Ja, så sant! Jag är sjuk idag. Så jag missade Lek&Ledarskapen idag på morgonen.
Jag hade velat vara med för vi skulle redovisa våra lekar vi skrivit om. (min lek var Bläckfisken)
Så nu istället sitter jag här framför datorn, hör min pappa harkla uppe i käket samtidigt som han
läser tidningen och dricker kaffe. Jag skriver mitt cv, som verkligen MÅSTE skickas iväg idag,
jag msnar med min mamma (vilket liv) och jag kollar på Dr. Phil i ögonvrån för det är vad som
är på televisionen här nere. När jag skickat iväg mitt cs sen (till hela kalmar?) så ska jag sätta
på one tree hill boxen, säsong 1. (Jag kan inte leva utan, OTH, grey's eller DH).

Igår brände jag ner alla bilder som vi hade på datorn. Det tog sin lilla tid, jag hade en hel del mappar
Sofia, ME MYSELF AND I
Ninas bilder, uppträdanden m.m
Sommar 2006
Sommar 2007
Sofias Mobil
Pers Mobil
Ninas multimediaspelare
Blandade familjebilder
Sofia och Sofia
Bilder från Johannas kamera
Nyår
Blandade fester
Fest hos Bea
Mina mottagna filer
  

... `Behöver jag fortsätta? (som emon säger i Tomten är far till alla barnen)

Imorgon ska jag på Kalmarrevyn i Kalmar salen med a la familia, el Tobbo och maybe Grandmotherrrrrr (den jobbiga av dom, alltså farmor) nääää, så ska man inte säga men så är det faktiskt!

Dags för en lyric snart kanske? hm, ja :)
Låt som spelas mycket just nu är 9 crimes - damion rice
i try - gnarls barkley
(ligger bra till med)

Ciao, Suffe!

Kommentarer
Postat av: johanna

leave me out with the waste. this is not what I do,
it's the wrong kind of place to be cheating on
you. it's the wrong time, she's pulling me through. it's a small crime and I've got no excuse

låten är helt mys! och jag är också sjuk idag, ögonen bara rinner och är dunderförkyld, även feber. krya på oss, som sagt! trevlig helg sötnos

2008-01-11 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0