torsdag

Snart ska jag ta bussen till rinkabyholm, till Suffe.
Vi ska umgås som min mamma säger och sedan ikväll ska vi gå på bio med föräldrarna Alerstedt.
Jag tror eller jag är nästan säker på att vi ska se den nya filmen med Johnny Depp, en musikal tror jag även att det är.
Imorgon ska jag jobba och det suger rätt hårt!
Jag vill såå festa i helgen och jag hoppas att det blir av, har heller inte träffat Johanna eller Elin på hela lovet, det känns konstigt måste jag säga.
Det kanske blir middag hemma hos Suffe på söndag men det är inte säket än men det hoppas vi på, jag hoppas även på att det blir Pers sushi till förrätt, för den har jag inte smakat.
Måste även plugga i helgen vilket jag verkligen inte ser fram emot, jag ska läsa en till jävla engelska bok, sen har vi historia inlämning och ett språkprov nästa vecka.

Men som sagt nu ska jag snart ta bussen, men vi ses!

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0