söndag 10 februari

helgen.

Fredag
Började med ett snabbt besök i Stockholm, hemma i Kalmar ca halv elva, stack direkt till Daniels 18 årsfest.
Till en början var det väldigt lyckat, när födelsedagsbarnet kom och alla stod tysta inne i det stora rummet.
Sedan var festen igång med champagne, chips, bål och tårta.
Det var ganska mycket folk till en början men folket började dra sig hemåt/sandra ganska tidigt.
Det blev en lyckad kväll!
Städningen började efter att sista man lämnat huset, vid ca 01.00, skrubbade golv, väggar, tak, stolar och bord.
Somnade vid ca 5, delade madrass med Johanna så jag sov inte så mycket den natten :P
Vaknade vid halv 9, låg och pratade en stund och sedan drog jag hem.

Lördag
Kussen fyllde 20 så det blev att gratta honom på eftermiddagen, senare framåt kvällen drog jag hem till Suffe, där även Teddd med tre d var :) Eller Emmaboda-Tedd som han hette i fredags :P
Gjorde varmamackor, kollade melodifestivalen och Titanic.
Tog bussen hem vid 10 över tolv, somnade vid halv två.

Söndag
Slappat hela dagen, ska snart iväg och träna om jag orkar.
Sedan ska jag kolla på Andra Avenyn och plugga svenska.



Födelsedagsbarnet.

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0