helgen

Fredag
Suffe, Johanna och Elin kom hem till mig, vi kollade let´s dance och pratade en massa och åt glass :)
Elin och Johanna gick vid 11-tiden och då var det jag och nervösa-suffe kvar :P gulle på henne!
Vi beställde taxi till henne och Teddddddd.

Lördag
Sovmorgon, vaknade inte förens halv tolv, vilket är sent för mig.
Tränade på eftermiddagen och sen skjutsade pappa mig, Johanna och Elin till stationen där vi mötte Suffe, Frida, Hanna, Ida och Johan.
Åkte hem till Daniel och åt pizza och dansade och körde massa olika lekar. Riktigt rolig kväll.
Sen gick vi bort till 18-års festen som SÖG rätt mycket.
Det var ganska mycket folk och sedan spårade även festen ur så då åkte vi hem, fick skjuts av Fridas mamma.
När jag kom hem kollade jag film och somnade vi tre.

Söndag
Fridas födelsedag :)
Sen ska jag träna, kolla på Andra Avenyn och sova.

Hur fan kan människor ändras så mycket, från att vara bra kompisar och fira nyår tillsammans till att dom knappt hälsar på mig?

Bra helg!
SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0