Här var det dåligt bloggande...

som tusan!
Vad gör du egentligen Sofia L, du som brukar vara så bra på att blogga? ;)
Hur som helst så ska Sofia och jag ha helkväll hos mig på fredag... kommer bli helmysigt!

HISS OCH DISS

hiss
♥ Som jag skrev på min blogg så tyckte jag om filmen TWILIGHT väldig mycket... jag har tänkt mycket på handlingen och jag vill gärna se den igen... sen kan jag inte vänta tills nästa film kommer!!!! Först var jag väldigt skeptisk. Jag tänkte "Jaha, vampyrfilm... vilket skit" ungefär. Så är du skeptisk eller förväntansfull... gå och kolla på den! Man blir inte besviken. För övrigt så bjöd Ted mig :D
♥ Helgen kommer bli helmysig. Myskväll med Sofia, lördag mat och skoj på Öland och söndag ska jag lyssna när morfar sjunger i kyrkan.
♥ All mysig julstämning!!!!!!!!1

diss
♥ skolmaten. blir bara sämre
♥ sony ericsson. de nyare mobilerna går sönder efter bara några månader
♥ Ulla i Andra Avenyn. Hon super och är dum i huvudet.






puss ♥ SOFIA ALERSTEDT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0