andra advent

Det var fasen ett tag sen jag uppdaterade denna blogg, jag har haft otroligt mycket i skolan på sistone och jag får väl skylla på det. Jag har i alla fall nu beslutat mig för att börja blogga igen. Det var jag och sofia som pratade om det i fredags och nu har jag bestämt mig för att skriva lite mer.

Helgen,
I fredags sov jag hos sofia, vi satt och kollade och sjöng med till Idol, vi sjöng lite sing star i pauserna, Nina vann!  
Efter de kollade vi på en film som gick på 5:an tror jag, vi satt och analyserade den kritiskt och påpekade alla fel. Sofia och jag somnade vid tolvtiden och vaknade en timma senare av att föräldrarna Alerstedt kom hem från julbord på harrys.

I lördags morgon vaknade jag tidigt hemma hos Sofia, låg och vred och vände på mig ett tag innan hon vaknade :) Vi åt frukost och jag åkte hem, jag skulle egentligen hängt med mina föräldrar på stan men det fick jag inte för att de skulle in och handla julklappar. På kvällen var det hem till mormor som gällde, litet impuls åk.

Idag har jag inte gjort mycket alls, men det är väl inget ovanligt en söndag, jag har tränat och bakar bröd med mamma. 

Det är helt sjukt, det är lite mer än två veckor tills det är julafton och jag fyller år, tyvärr inte 18 men jag kan inte göra så mycket åt den saken. Jag har inte ens börjat fundera på vad jag ska köpa till någon än, jag får ta tag i den biten snart när allt skolarbete är över. Denna veckan är jag ledig på tisdag och så har jag ett engelska prov, en inlämning i textkommunikationen och en inlämning i historian. Men det är ändå en skön vecka, på fredag är det julbord med jobbet, jag får ta ledigt de två sista lektionerna men det gör jag så gärna för att man vill inte missa Trebemas julbord.

Nu ska jag återgå att se Bones och sedan alla andra avenyn avsnitten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0