26 december

Jaaaa, jag är ett år äldre! Bara ett år kvar till jag och Sofia får gå på puben tillsammans, hon kommer att vara lagom trött på att gå ut när jag fyller år. Min dag har varit jättebra, bättre än förväntat, jag har fått väldigt gulliga sms från alla kompisar och jag fick en jättefin väska av Suffe. Den ska jag ha på nyår. :) Imorgon ska jag och min familj plus farmor till Sofies ateljé och kolla på bilderna som vi tog för ett tag sen. Efterdet ska jag på rean och trängas och sen ska jag spinna i mina nya skor.

Min julafton var ganska konstig, bra till en början, jag fick många fina paket och vi hade det mysigt hemma hos mormor och morfar, kollade på Kalle, åt pepparkakor och allt annat som tillhör julen. På kvällen lagom när vi kollade på Svensson svensson ringer Eva och berättar att farfar inte lever längre. En väldigt tråkig nyhet, vi fick slänga oss i bilen och köra hem till Kalmar och åka upp till sjukhuset. För att se det hela positivt så var det nog skönast för farfar att bara somna in. Han valde rätt dag också, hans favorit dag!

Jag ska även försöka hälsa på Suffe på hennes jobb, Soya express (?) jag är inte helt säker på att det heter så, nu ska jag återgå till mina avsnitt av OTH :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0