23 december

dagen innan den stora dagen, jag längtar så sjukt mycket tills imorgon och detta året är det inte julklapparna jag längtar efter utan att få komma bort och bara ta det lugnt en hel dag, utan att göra ett dugg. Det låter och känns som om jag börjar bli gammal när man inte längre längtar efter att få julklappar. På fredag är det min födelsedag, vi får se om vi ska fira den med släkten som vi brukar eller om vi ska skjuta upp den några dagar. Det beror helt ¨på vad som händer de närmsta dagarna. I söndags var jag uppe på sjukhuset och hälsade på, i början var det helt okej, men när jag skulle säga hejdå brast allt, fast jag är så himla nöjd att jag gick upp dit, jag kommer alltid att minnas den stunden och jag drömmer om den varje natt, det har tagit några dagar att smälta att man faktiskt sa hejdå för sista gången. Nog om det, idag har jag och Sofia bytt julklappar, jag har inte öppnat mitt än, jag ska vänta tills imorgon bitti och öppna det direkt på morgonen, det är nog det ända paketet som jag är riktigt nyfiken över vad som kan finnas innanför paketpappret. Nu ska jag packa lite grejer och sedan ska jag kolla på One tree hill, jag missade gårdagens program. Puss och god jul.


   

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag önskar dig en riktigt GOD JUL, lilla gumman och jag hoppas du får en riktigt bra födelsedag. Kramis

2008-12-23 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0