18 december

Jag sitter och väntar på att Sofia ska ringa, hon lovade att göra det när hon kom hem och det tycker jag att hon borde ha gjort snart. Idag var det julavslutning i skolan, jag, Frida och Mysan gick på Jennys avslutning också, det var mycket finare och mysigare än Staggs, Lovisa sjöng både på jenny och Stagg och det var därför vi var där och lyssnade på henne. Ikväll är det fest, inte för min del dessvärre, eller jag är inte sugen och det är därför jag inte ska gå. Jag har lovat mig själv att ta det lungt fram till julafton och idag har jag heller ingen lust så jag skippar den festen. Det blir att kolla på Bonde söker fru istället, jag tror att jag ska en sväng förbio sjukhuset också om jag får. På fredag eller imorgon ska jag jobba mellan 8-12 och det är ännu en anledning till att jag inte ska festa ikväll. Jag längtar tills klockan blir 16.10 för då börjar one tree hill, jag är helt besatt. Sofia, RING! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0