16 december

Idag har jag umgåtts med Sofia hela dagen lång, från kl 11 fram till halv 7. Vi har mest gått på stan och hängt framför min TV. Det låter väl som en rolig eftermiddag, det var de! Nu har jag klurat ut vad jag ska köpa till Sofia, så nu kan hon få gissa. :) På torsdag är det fest på bistro, jag är inte ett dugg sugen, inte alls faktiskt. Nu ligger jag och halv kollar på Titanic, jag tror inte att jag har sett hela filmen någon gång, jag börjar alltid gråta i slutet, men ikväll tror jag inte att jag orkar se hela slutet.
Nu är det inte långt till min födelsedag eller julafton, jag längtar verkligen till julafton dethär året, det ska bli mysigt att bara vara hemma hos mormor och inte behöva tänka på omvärlden. Nu ska jag återgå till filmen, för jag tror aldrig jag har sett början av filmen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0