14 december

jag har helt tappat rösten nu, igår när jag och Mys och Frida fikade kunde man i alla fall höra vad jag sa, det kan man inte idag. Jag får fram enstaka ord annars låter det mest som om jag är i målbrottet, det är ganska roligt faktiskt.
Gårdagen, jag och My åkte in till stan vid halv 10-tiden, vi satt och frös och pratade i två timmar sen vid halv 12 dök Frida upp efter ett släktkalas. Vi satt och pratade och skrattade till ett sen gick vi sakta hem till Frida. Jag cyklade hem och var hemma vid kvart i två. Vi pratade konstant igår och det är väl kanske därför jag inte har någon röst idag, så jag får väl skylla mig lite själv. Idag ska jag besöka farfar igen, åka till stallet och handla lite julklappar, det är min dag! Nu ska jag gå och äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0