11 december

torsdag idag, en ganska härlig dag, vi slapp sista lektionen och det betydde att vi inte behövde stanna kvar till midnatt i skolan. Riktigt så illa är det väl kanske inte men till tjugo i fem hade vi fått stanna, jag utnyttjade tillfället väl och gick på stan istället och köpte lite julklappar, entligen är jag igång med det. Jag sitter och väntar på att mamma ska prata klart med mormor vilket lär ta ett tag, ikväll har jag inte en enda läxa, det känns helt overkligt efter de senaste veckorna, jag gjorde mitt sista prov igår och lämnade in den sista inlämningen idag. Det är så himla skönt att ha det överstökat. Imorgon ska jag på julbord med mitt jobb, det ska bli riktigt roligt och jag ser fram emot både maten och att prata lite med arbetskompisarna, det är ganska roliga och trevliga innerst inne. :) Med tanke på att hälften är min släkt så kan jag inte direkt säga att jag inte känner dem. Det var julbord i skolan idag och man fick en hel flaska julmust, på Falkenberg fick man bara ta ett glas, om man hade tur kunde man sno till sig ett till när mattanterna i såg. Annars tyckte jag inte att julbordet var någon höjdare och jag har högre förväntningar tills imorgon. Förhoppningsvis får man mer än en flaska julmust. Nu hör jag att mamma börjar avsluta samtalet med mormor, vi hörs kanske senare! •

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0