sista augusti

för ett tag sen var Sofia här och spanade in min garderob, haha, vi cyklade också till ICA för att köpa söndagen godis, för min del blev det vindruvor och för Sofias kolasnören och nektariner.
hon hade varit hos Ted i helgen och dom hade varit i Nybro och gått i affärer (?) har Nybro klädaffärer, det har jag aldrig hört talas om men tydligen hade dom det. :)
Imorgon börjar skolan och på tisdag ska jag ta hål i ett utav mina öron, fast jag vet inte vilket och inte vart, eller jo, jag har nog bestämt mig.
Jag är spänd inför det och känner att jag behöver ha med mig någon som jag kan gråta inför utan att skämas, för det kommer jag antagligen att göra.
Nu ska jag återgå till TV:n för att se om det finns något intressant att kolla på ikväll.

    
titta vad jag hittade för bilder på pappas dator.
                                               



Kommentarer
Postat av: suffe

hahaha vilka bilder! jag visste inte ens att dom fanns!

2008-09-01 @ 19:07:56
URL: http://sufffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0