party all night long..

idag har varit en jättebra men stressig dag, jag har stressat genom hela dagen.
jag kom nyss hemifrån spinningen och jag ska snart iväg igen.
jag ska däremot ta det lugnt ikväll, jag ska ladda inför nästa vecka, då ska jag inte ta det lugnt :)
jag har iaf blivit inbjuden på en förfest till nästa vecka så nu är jag laddad, det kommer bli sjukt kul, jag har såå bra minnen sen förra året inspark.
Imorgon ska jag umgås med malin på dagen och Sofia på kvällen(?) fast det beror ju på om hon kan.
Vi har iaf bestämt att vi ska åka till Köpenhamn om en månad, lördagen den 27 september tror vi att det blir av.




Kommentarer
Postat av: cissi

nej men fy fan sofia, varför har du lagt in den bilden? det är den absolut fulaste av alla fula bilder som finns?



och så får ni börja skriva vem sofia det är som skriver:D

pusspå er gullhönor!

2008-09-03 @ 22:11:01
URL: http://cecilialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0