onsdagskväll

felstavning: jag såg visst att jag hade skrivit nyklar och inte nycklar.

gårkvällen,
jag började med att jag satt hemma och var halvdeppig, lagom då kom ett sms ifrån Beatrice som frågar om jag ska följa med dom på fest.
En halvtimme senare står jag utanför Bea dörr, väl inne i lägenheten träffar jag också Cissi och Jesse.
Vi sitter på hennes ballkong och dricker lite vin och pratar väldigt mycket (eftersom att vi knappt har träffat varandra på hela sommaren)
Sedan anländer även Lisa som slutade på Mc Donalds vid 22.00.
Det blir lite ändrade planer så vi beslutar oss för att åka in till stan ist, med ett litet stopp hos Ludvig Öhman.
Vi skjuts utav "turken", ingen vet hans namn?
Det slutade iaf med att Bea gav honom en puss för att vi slapp betala, eftersom att ingen hade pengar.
Men det tyckte han var lika okej.
Hemma hos Ludde hittar jag och Jesse inlines, 2 par för att vara tydlig, precis då kommer jag och Jesse på att båda har lyckats glömma sina plånböcker i Beas lägenhet.
Vi tar självklart inlinsen, som är 4 storlek förstora och ger oss iväg.
Efter mycket skratt och endel trillningar är vi framme, 40 minuter senare?
Det tar 20 min att gå, så ni kan tänka er hur det gick för oss.
Hemma hos Bea hittar vi hennes cykelnyckel och vi beslutar oss för att ta den för att det ska gå lite snabbare tillbaka, dom andra har ringt ett par gånger och var på väg in till stan.
Tillbaka hos Ludde möter vi Bea liggandes och spy utanför på Luddes trädgård.
Vi beger oss in till stan och överger Bea i Luddes "trygga" händer.
Inne i stan träffar vi Storm, han pluggar i Kalmar och har enligt han själv inga vänner.
Vi blir bjudna på efterfest till hans lägenhet som enligt han ligger 200 m ifrån larmtorget, vid simhallen, det märktes att han inte bott här så länge :) men vi struntade i det, han fick gå hem själv.
Inne på larmtorget träffar jag också älskade Mia, så henne tar jag sällskap med hem till mig, eller till Netto iaf.
När jag var hemma igen och kollade på klockan stog den på 04.21.
Tiden hade gått så sjukt fort.

Idag ska jag till stan en snabbis och försöka byta en sak på HM, jag tror tyvärr inte att det kommer att gå men man kan ju alltid testa.
Ikväll ska jag spinna också.

Imorgon ska jag ner till Sandvik tillsammans med pappa, egentligen vill jag inte men just nu kan man inte säga annat.
Jag kommer ihåg hur det var förra gången, då jag var det första barnbarnet som besökte dig, du grät hela kvällen.
Det var väl förståeligt men väldigt jobbigt att se och jag vet att det kommer bli lika jobbigt denna gången.

Kommentarer
Postat av: suffe

gumman, ring om det är något! Och du, vill du hitta på något imorgon kväll? komma hit eller nåt? jag kan ringa dig på mobilen idag <3

2008-08-15 @ 11:56:15
URL: http://sufffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0