onsdag

idag är det bra program på Tv, då är jag glad :)
jag vill bara säga en sak, jag saknar min andra halva, min andra del.
jag saknar att bara kunna umgås med dig en hel dag, skratta med dig, krama dig, avsluta varandras meningar.
spela in musikvideos på dit vardagsrumsgolv, palla jordgubbar med dig.
Listan med minnerna med dig kan göras milslång.
Jag saknar helt enkelt dig!
Det känns som om så himla mycket har kommit ivägen på sistone och det var väldigt länge sen bara du och jag umgicks och det tycker jag att vi ska ändra på.
Som sagt, du är min andra halva och jag trivs jättebra i ditt sällskap.
Jag vet egentligen inte varför jag skriver detta för att allt detta vet du ju redan :)

Du är helt klart den absolut bästa kompis man kan ha.



Kommentarer
Postat av: suffe

du är den bästa vännen man kan ha!

2008-08-22 @ 15:17:23
URL: http://sufffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0