när man hittar lik på golvet..

..då vet man att det är dax att städa.

Japp, så är det!
Idag hittade jag en död fluga under mitt bord som jag har i mitt i rummet, då fick jag lite smått panik och tog fram dammsugaren.
Sen dess, ca 2 timmar sen har jag städat!

mer om släktträffen.
Eller jag det saknades två, Johan och Daniel annars var släkten komplett.
Andreas var med, trevlig kille! :)


på vägen till farmor såg jag att jag hade lyckats riktigt bra med min matchning, synd bara att mina fingrar ser döda ut.


vi åt en jättegod middag på Kristianopels gästgiveri, jag var den ända i släkten som hade varit i Kristianopel innan. lite coolt :)


släktbild


födelsedagsbarnet.


när vi kom hem igen möttes vi utav en stolt lillebror som hade vunnit 4 kg gottochblandat det roliga är att han inte äter godis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0