I loved you first

Nu sitter jag här, nyss hemkommen ifrån stallet och försöker få tag på sofia men hon svarar inte.
Hon är väl redan på öland och där finns det garanterat ingen mottagning.
Ikväll ska jag hem till Jossan med Malin, precis som förra fredagen, det börjar bli en tradition, en trevlig tradition.
Sen ska jag hinna packa också.
För att jag åker nämnligen till Stockholm imorgon vid halv 9, jag och Mikaela tar bussen upp för att bo hos Uffe och Anette och för att imorgon kväll uttforska staden och gå på The Voice konserten i Kungsträdgården.
Vi ska faktiskt skita i shoppingen för att det båda redan klarat av.
På söndag ska vi fika och träffa Karin och Tuija, dom går i Mikaelas klass.
Sen ska jag även försöka boka in en fika med mina kära klasskompisar för att dom är redan där uppe nu och festar!
Jag ska ta en himlans massa bilder som jag sedan ska lägga upp här.
Det blir en bra avslutning på sommarlovet och det var det vi tänkte när vi planerade resan för några dagar sedan.
Nu ska jag börja packa, vi lovade varandra att ha en "lätt" packning och vi får väl se hur det blir med det när jag ärklar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0