honey honey


The voice 08
konsterten var helt underbar, helt sjukt mycket folk, vädret var perfekt, stämningen var på topp, bättre kunde det helt enkelt inte bli.
resan har förövrigt inte riktigt gått som jag och Ela(jag kallade henne det när vi var mindre) planerade, men det har varit sjukt kul.
I lördags hoppade vi på bussen vid halv 9, sex och en halv timme senare hoppade vi av vid centralstation utan ett enda stopp.
På resan upp satte vi oss längst bak för att ha nära till toaletten och det skulle vi inte ha gjort för att det luktade såå äckligt (kiss)efter att några hade gått på toa och bussen var full så vi kunde inte byta platser heller.
Så dom två sista timmarna fick vi sitta och hålla för näsan :) men det var ganska roligt det också.
Framme i sthlm tog vi tunnelbanan hem till medborgarplatsen och gjorde oss i ordning sedan gick vi direkt mot kungsträdgården, där det var fullproppat med människor.
Konserten började vid 19.00 och höll på ända fram till 22.30.
Artister som Petter, Adam Tensta, Ironik, Crossfire men bäst var ändå Mange Schmidt och FLO-RIDA.
Under konserten träffade vi Karin, Mika och Tuija och även Lisa, Jesse, Julia, Ajje och Hanna.
Det tog 2 h timmar för mig och Mikaela att komma hem för att bussen gick en annan tur den kvällen för att en gata var avstängd och släppte av oss på helt fel ställe så det tog ett tag för oss att hitta hem.

På söndagen gick vi på stan en stund och shoppade lite, åt kinesiskbuffé och sedan hämtade vi våra väskor och begav oss mot cityterminalen igen.
På bussen hem satt vi så långt fram man kunde för att slippa toaletten.
Vi hade tur att hamna på samma buss som alla tjejerna som vi träffade kvällen innan.
Det var en buss full med bara kalmariter.
här kommer lite bilder. :)
                                                                                                          
Mikaela med en massa folk i bakrunden.

kungsan

titta vilken söt unge jag fick med på bild, i bakrunden är scenen.

Karin, Mikaela och jag.

Jullsan och Jesse på bussen hem.

Det har varit en trevlig resa och jag ser fram emot nästa gång jag ska till Stockholm (inget planerat).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0