helgen

i fredags var jag hemma hos Jossan i Lindsdal, jag och Malin tog mammas bil och körde dit.
vi åt tacos och kladdkaka, mycket mer än det hann vi aldrig med för att vi hade så mycket att prata om.
åkte hem runt halv ett och somnade direkt eftersom att jag var på ATG på morgonen.
lika trött i huvudet efter denna vistelse.

i lördags gick jag på stan en stund på morgonen, sen när jag kom hem blev jag beordrad att städa.
mamma var arg så man hade inte annat val än att göra som hon sa.
på kvällen var det föräldrafest här hemma.
ljudnivån var mycket högre här hemma än vad den brukar vara när man har folk hemma.
föräldrarna drog in till stan, helen och jörgens medans jag och Mikaela planerade helgen :)
vi kollade pådjävulen bär prada och somnade i soffan.

i söndags var det fullt upp igen.
upp tidigt och åka till stallet för att sedan bege sig till farmor för att äta mat och efterrätt.
sedan körde jag, mamma, daniel och farmor in till saga och gick på Mamma mia, gud vilken bra film!
Man blev glad utav den och tillochmed Daniel tyckte att den var helt okej.
Den rekomenderas varmt!

Om en vecka börjar vi skolan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0