förutfattade meningar

jag tycker att det är ganska kul med förutfattade meningar, jag är en person som själv har ganska mycket förutfattade meningar och jag kan säga att i dom flesta fall har man helt fel.
Igår träffade jag en tjej på kräftskivan som vi hade med jobbet, hon har tidigare gått på stagg och efter att ha sett henne på skolgården och i korridorerna fick jag uppfattningen om att hon var en väldigt sur person med sina stora ögon.
Självklart hade jag fel även denna gången och det visade sig att hon var helt tvärt emot vad jag hade fått för mig genom att bara kolla på henne.
Tänk att man kan ha så fel?

För övrigt var det super skoj igår på kräftskivan, jag lyckades glömma bort min kamera så det blev inga bilder.
Idag har jag kollat på OS(!) och precis tränat spinning.
Ikväll ska jag till stallet och sen ska jag nog hem till Malin, inget bestämt än.

Första veckan är avklarad i skolan och vi har inte riktigt gått hela schemat än men än så länge är det hyffsat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0