30 miles

nu är jag hemma igen, jag har längtat efter min underbara säng, annars kunde jag gärna ha stannat ett par veckor till, minst!
Jag har shoppat en del, allt jag har köpt har varit på rea så att jag har varit riktigt ekonomisk.


första dagens shopping


sällskapet


en dagens outfit på mig och Daniel


självklart var man tvungen att kolla på lite hockey
också, här är Adam och Daniel

fler bilder kommer någon annan dag, imorgon ska jag på släktmiddag, farmor fyller år så vi ska till torslunda(?) och äta mat.
Sedan på kvällen ska jag mysa och kolla på film med Malin. :)

Kommentarer
Postat av: Suffe

fan vad avundssjuk jag blir nuuuuuuu! ringer imorgon!

2008-08-03 @ 22:39:42
URL: http://sufffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0