utvecklingssamtal.

sitter i B8 men Linda och Riham, kul, NOT.
Jag och Riham är dom ända som är kvar på våran lektion och jag är det inte frivilligt.
Johanna var kvar en stund men det var bara för att jag tvingade henne :P
väntar på att mamma och pappa ska komma så att vi kan gå på det där jävla utvecklingssamtalet någon gång så jag kan få åka hem.
Jag är lite rädd faktiskt, vet inte vad engelska-anna kommer säga.
Tror att jag kommer få lite skit från Idrotten också för att jag inte var där på den senaste dansen.
Sitter och skriver på rapporten som tydligen skulle vara inlämnad idag, eller utkastet i allafall.
Bara tanken på att Bea m.fl är på stan och fikar får mig inte att må bättre.
Nu går till och med Riham hem så nu är det bara jag och läraren kvar.
Men nu ska jag fortsätta så att jag kommer någon stans med mitt arbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0