torsdag

Dagen började med inställd sovmorgon och istället gjorde man nationella i engelska, skrivdelen.
jag skrev nog den värsta uppsatsen i hela mitt liv, den blev inte bra.
Jag kom inte på några svåraord, jag kom knappt på dom lätta.
Jag hade inte heller någon "röd tråd".
Efter det hade vi engelska redovisning, den gick väl bättre än förväntat om jag säger så.
Sista lektionen var vi i simhallen och livräddade varandra.
Det gick väl bra med tanke på att vi är en tjejklass.

Ikväll är det träning och italienska läxa som står på schemat.
Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med Micke, han som inte ens vet vem jag är.
Jag ska också träna och till Suffe på kvällen.
Resten av helgen har jag inte så mycket planerat vilket är väldigt skönt måste jag säga. :)
Snart är det valborg och då är det fest som satan.

Vart fan tog sommaren vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0