temadag

mänskliga rättigheter var dagens tema men bl.a. yoga och förläsningar.
Vi var väl halva klassen där och vi gick efter lunch så tillslut var det ingen där.
Efter skolan åkte jag hem en stund och sedan in till stan igen och fika med Suffe, köpte en parfym också.
Imorgon blir en kort dag, ska in till stan en stund efter och fixa lite grejor.
Sitter och funderar på vad jag ska lägga upp för bild på dig när du fyller år, men vi får se. :)
Top Model har precis börjat och jag ska inte säga att jag följer det men det är ganska roligt att kolla på :)
I helgen händer det nog inte så mycket, Suffe på lördag, annars är det ganska lugnt, vill festa!
Inte så mycket plugg heller och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0