stockholm

idag är det tisdag, har nyss varit iväg och tränat och det gick hur bra som helst.
till helgen blir det stockholm med suffe, hon är redan där med klassen.
hoppas att dom har det skoj, vilket jag tror att dom har.
väntar på ett sms nu när hon äntligen har laddat på sin mobil, men vi får se om det kommer nått.
mycket plugg annars i veckan och sen blir det FEST också, corehouse på torsdag, 80 SPÄNN?!, herregud vad dyrt ;P.
måste spara pengarna till stockholm så jag får se om jag ska gå.
om två veckor ska jag färga håret och då ska jag bli blond igen, har saknat det faktiskt hur töntigt det än låter.
imorgon fyller Mikaela år så jag måste hinna till stan en snabbis och köpa något fint, det kanske jag hinner på EA tiden, bra att den finns ibland! Imorgon är det bara en vecka kvar till min andra halva fyller 17, saknar henne ganska mycket just nu och det ska bli skönt att bara få umgås med henne en hel helg, bara hon och jag!

Puss SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0