söndag

nu sitter jag och kollar på andra avenyn, ska snart kolla på dom andra två avsnitten också på svt.se.
annars idag så har farfar fyllt år, firade honom tillsammans med hela släkten i sandvik.
övningskörde hela vägen dit och blev stoppad av polisen för första gången, fick blåsa visa alla papper.
lördagen då, började med att sova länge med suffe, sen städade jag hela mitt rum (:
grillade på kvällen tillsammans med en del från sp07j och tedd.
jag, suffe och tedd var väl dom ända som lyckades få igång engångsgrillen.
mysigt och väldigt roligt men kallt.
valborg är väl ganska planerat nu, ska ta bussen tidigt till öland och sen vidare in till stan.
har inga bilder sen grillningen men jag hoppas på att få dom snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0