onsdag

idag har varit en väldigt bra dag, solig, varm och jag har mått jättebra.
började dagen i skolan, den gick ganska fort faktiskt.
var innne i stan på EA tiden med Johanna m.fl. åt glass på Mc Donalds :) testade hennes specialare med Daim och chokladsås.
Efter skolan satt jag, Johanna, Suffe och Elin vid hamnen och mös, sedan begav vi oss till F&S och spinnade (spann).
Nu sitter jag här och ska kanske ut och gå om ett tag, det är så himla underbart väder.
Idag är nog första dagen på länge som jag är glad, både de att mycket lättade ifrån mina axlar igår och det  var så himla skönt. Sen de att jag fick en bra samtal i måndags som var välbehövligt, även fast att jag håller mycket inom mig så va det bra att höra.
Så nu känner jag att jag är påväg till den gamla Sofia.
Nu ska jag ut och gå.

Puss på er, jag lägger ut en bild på min sötnos.

image67

( nu har man blonda slingor)
Valborg är löst och det är himlans skönt och kommer säkert att bli asskoj.

Kommentarer
Postat av: suffe

du är bäst

2008-04-24 @ 13:47:20
Postat av: johanna

daim och chokladsås, muuumms på den!

2008-04-24 @ 16:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0