helgen

förra veckan, hände det inte så mycket, mest plugg.
i helgen har jag och suff varit i sthlm, flög dit och hem, bodde på hotell, shoppade, kollade hockey, åkte pendeltåg och mös. det blev en del shopping för oss båda, vi tog även många bilder, men jag ska bara orka lägga in dom på datorn. kom hem vid 1 idag och då åkte vi hem till suffe och åt fisksoppa och kollade film.
ingen wallander ikväll men jag ska försöka kolla på aa, jag kommer somna tidigt eftersom att suffe har hållit mig vaken nu två kvällar i rad så har jag lite att ta igen. :)
skola imorgon, PALLA? nope, men inget plugg denna vecka i alla fall :)
snart är det någon som fyller år, fest? :)

en bra helg helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0