HELG!

woho, det är helg! väldigt skönt kan jag meddela.
Väldigt rolig och kort dag i skolan, började med matte vid tio och slutade vid halv ett efter italienskan.
Idag har jag även köpt den sista presenten till Suffe och jag ska hem dit på släktkalas vid 3.
Hoppas att dom bjuder på något gott, men det tror jag, Per är ju kock.
Bra väder idag också, det gör allt lite bättre.
Kan tyvärr inte berätta vad jag har köpt till Suffe men det ska jag göra så fort hon har öppnat det.
Imorgon ska jag träna och sen stallet och sen Rinkan.
Nina vann melodifestivalen, det kom jag på när jag tänkte på Rinkabyholm.
Suffe är hemma och storstädar ikväll till den stora dagen imorgon.
Jag har upptäckt en sak, jag är PANK, eller inte riktigt.
Inte så kul när man tänker på att jag ska köpa springbreakbiljett och kanske till och med till Öland roots.
Sen ska jag spara lite också till maj typ för då ska jag och Suffe till Köpenhamn.
Nu ska jag äta kycklingsallad.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0