såhär ser vi ut och sommartankarna flödar

image2
Bilden är sen i somras på Långviken. Vi skulle försöka göra lite snygga hopp-bilder... det gick
ju som det gick, sofia L är inte ens i luften HAHA, men jag fick till ett rätt bra hopp iaf!

Och när jag ändå är inne på sommaren 2007 så vill jag säga att det var sämsta sommaren i mitt liv. Jag jobbade i 4 veckor, 5 mil ifrån Kalmar (så jävla ensamt), det var sämsta vädret någonsin, jag hade en dålig kärlekssommar :P och sofia & ebba åkte till kroatien och jag var hemma i regnet, när fyfan jag ska göra allt för att sommar 2008 ska bli den bästa, hur vädret än blir. Sofia, Elin, Johanna och jag hade planerat en utlandsemester då och jag ser fram emot det hut mkt som helt, vi får se vilka som hänger med men det blir i alla fall jag och sofia L . Jag ska ha ett bättre sommarjobb som dessutom är i Kalmar, jag ska ha pojkvän eller ingen alls och inte ens vara kär! Då blir det gutt :D


Sofia A
ingen låttext nu förresten, det tar jag ikväll kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0