Okej, nu bloggar jag/vi också!

Nu har väldigt många skaffat sig en blogg, så då tänker jag också göra det.
Inte för att jag tror att någon kommer att läsa det jag skriver, men det är inte
själva meningen med min blogg. Jag skriver den för min egna skull och så
hade jag tänkt dela den med min bästa kompis SofiaL, därav namnet (båda
heter ju sofia?).  Det är så lätt att glömma vad man gör för roligt respektive tråkigt.
Då är det kul att kunna titta tillbaka och läsa vad man gjort och påminna sig om
förhoppningsvis allt roligt och bra här i livet! Jag kan ju också säga att bloggen
kommer att bevakas av min mamma för hon tycker att det är bra att jag skriver
så hon kan se vad jag gör, tycker, tänker m.m! Kul för henne kan jag tycka.

Hoppas nu bara att SofiaL är med på det här, annars blir det lite misslyckat.
Sen vill jag att Elin och Johanna ska gästblogga lite då och då, vill ni det så
vore det toppen.

Bäst jag ringer tjejerna och meddelar!
Sofia A 


Kommentarer
Postat av: johannaS

fyndigt sofiorna, hoppas ni skriver mycket nu då! girlpower på er(L)

2007-11-23 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0