KÄRLEK

kvällens tema blir: kärlek



Kärlek är någonting stort och vackert men ändå mystiskt och outforskat. Att älska en människa och kunna visa det med handling, tankar, ord och känslor. Att känna den pirrande känslan som bygger sig upp i stortårna och sprider sig som en löpeld genom kroppen. Man blir varm och känner verkligen att hjärtat slår hårdare, nästan så man kan se det genom tröjan man har på sig. tänk dig den känslan och samtidigt se in i ögonen på den som får dig att känna så, helt underbart!

Men sen händer det att man har kommit till den punkten, där sina känslor för personen inte längre går att beskrivas med ord, handlingar eller tankar.

Har jag rätt eller har jag rätt?


dagens lyric: Over it - katherine McPee
(den beskriver mig precis just nu och jag är så jävlar glad
och texten är värd att läsas)

I'm over your lies,
and I'm over your games.
I'm over you asking me,
when you know I'm not okay.
You call me at night,
and I pick up the phone.
And though you've been telling me,
I know you're not alone.

Wanting you,
to be wanting me.
No that ain't no way to be.
How I feel, read my lips,
because I'm so over..
Moving on, it's my time,
you never were a friend of mine.
Hurt at first, a little bit,
but now I'm so over.
I'm so over it..


Don't call,
don't come by,
ain't no use,
don't ask me why,
you'll never change,
there'll be no more crying in the rain.

sofia A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0