jag låter låttexter förklara

jag älskar att läsa en låttext samtidigt som jag lyssnar på låten.
Jag fastnar hur lätt som helst för en text och jag tänker lägga
upp många texter här på bloggen. Ofta har dom någonting
med mig att göra. Den beskriver hur jag känner den dagen, alltså kommer
det ofta finnas med en liten lyric för jag har ofta mycket känslor inom mig ;)
denna gången är texten om någon jag har
kommit över men också kämpat för väldigt länge. Texten får mig att
påminnas av all besvikelse jag kännt, näe jag vet inte hur jag ska förklara
det här? Jag låter texten tala för sig själv så får ni tolka det lite hur ni vill.

Låt: You ought to know - Alanis Morrisette



i want you to know
that I'm happy for you
i wish nothing but
the best for you both
but she is an older version of me
and every time you speak her name
does she know how you told me you'd hold me
until you died?

you you, you
it was a slap in the face
how quickly I was replaced


Byebye
Sofia A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0