Fortsätter i kärlekens tema...

...eller kanske inte :P
Jag tyckte Suffe skrev det så bra så jag berättar lite om min kväll i stället.
Somsagt så åkte jag till Suffe och kollade på John Tucker most die med henne och Nina, jag har inte sett den innan och den var faktiskt riktigt bra!
Vi kollade också lite på Sing a long och så satt vi framför datorn kollade bilddagboken där det verkligen inte händer någonting just nu.
I morgon ska jag fortsätta med mitt evighetsarbete-rummet, jag längtar tills det blir klart.
Jag ska plugga också, det får man inte glömma även fast jag gärna vill för att det suger, jag är redan skoltrött, eller inte trött på skolan men på att stiga upp tidigt varje morgon.
Jag ska plugga på min svenskaredovisning.

Jag har funderat på att lägga upp en bild också, men jag vet inte vilken..det får nog bli en annan gång.

Nu ska jag sätta mig och kolla om det är någon bra film på tv, eller så blir det att hänga framför datorn.

SofiaL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0