:)

Idag har jag hunnit med en massa efter skolan, jag och mamma har stressat runt som galningar och hunnit med att vara på Ikea och inhandla lite grejer till mitt rum. Vi har också varit på stan och inhandlat grejer till mamma eftersom att hon åker utomlands på onsdag och jag är sååååå avundssjuk, jag skulle nästan göra vad som helst för att komma bort till det varma ett tag. Men jag får väl vänta till nästa sommar för då ska jag och SofiaA utomlands har vi bestämt, Elin och Johanna kanske också är på :) Efter stan åkte jag och mamma och storhandlade på maxi och efter det hann jag med och träna också och nu sitter jag här helt slut. Nu ska jag i alla fall kolla på city akuten och i morgon ska jag piffa med mitt rum och alla saker jag köpte idag. Jag ska lägga upp bilder när rummet är klart.

SofiaL


Kommentarer
Postat av: sjöberg

jag vill se ditt rum direkt när det är klart (a)

2007-11-30 @ 21:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0