24

Eftersom att SofiaA tidigare idag skrev om sommaren så tänkte jag skriva lite om julen.
Idag är det faktiskt bara en månad kvar till självaste JULAFTON och jag har inte köpt en ända julklapp än, jag har inte ens funderat på vad jag ska köpa.
När jag tänker efter tror jag inte heller att jag kommer gå runt ekonomiskt, för att i år blir det ännu fler att köpa till än förra året.
Men då är det bra att det kommer en födelsedag strax efter, för att det är bara en månad och två dagar kvar till jag fyller år.
En sak som suger med att fylla år sent är att det oftast inte är någon hemma på min födelsedag, annars är det helt ok just nu men jag kommer inte att tycka att det är ok när alla andra får gå på puben eller köra bil eller det värsta kommer att vara att alla andra får gå på systemet innan mig.
En sak som är positiv är att mina kompisar som fyller tidigt ( SofiaA ) får köra runt på mig när dom fått körkort.

Ikväll kanske jag ska åka till Sofia eller ska jag fixa klart med mitt rum som jag håller på att måla om.

SofiaL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0