Uppdatera

Jag måste erkänna att jag börjar bli bra på att uppdatera denna blogg.
Idag har inte varit en rolig dag, den gick bra till slut men började inte lika bra.
Snart ska jag iväg och spinna och sola med Johanna.
Ska försöka bättra på brännan så att man inte behöver blända alla dom som är utomlands när dom kommer tillbaka.
Undra vad Suffetuff gör idag? Jag tror jag vet...
Idag är det tisdag föresten och snart fyller jag år. WOOOOW!
På torsdag är det fest!
Jag har föresten också hittat min klänning som jag ska ha på julafton och nyår. ( glömde säga det till dej Suffe )
Så det blir nog bra.

Hmm. Vad ska jag ladda upp för bild idag?

image14

Blådåre! Ett het partytrix.

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0