Party

Nu var det väldigt länge sen jag uppdaterade denna blogg och jag tyckte att det var dax att skriva lite.
Den kommande veckan ska jag bara plugga, hur tråkigt det än låter.
Men det är bara en och en halv vecka kvar till jullov.
Imorgon ska jag träna med Elin, som vi har sagt att vi ska göra i typ en månad :) Men nu blir det äntligen av.
Till helgen ska jag också köpa julklappar och jag är så stolt över julklappen som jag ska köpa till Suffe.
Kan tyvärr inte säga vad det är hur mycket jag än vill.
Nästa torsdag är det fest som gäller, man får absolut inte missa julavslutingen på Corehouse, det kostar bara 50 kr och jag hoppas att det kommer bli super kul.
Vi ska nog antagligen ha förfest eller förfest innan en annan förfest hemma hos mig i mitt nya rum som snart är klart.
Måste säga (jag vet att det var ett tag sen) att det var helt rätt att Marie vann IDOL men Amanda är ändå helt klart bäst.

Nu ska jag läsa i min urtråkiga engelska bok.

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0