...och så blev det!

sofia långberg, sofia långberg, sofia långberg  säger jag bara!
hon var nog den mest fullaste i kalmar i torsdags! och roligt hade vi också.
Kvällen började hemma hos johanna... jag, amanda, elin och johanna började göra oss i ordning medans sofia L var i stallet. När sofia kom, sminkade jag henne ;) och vi öppnade julklappar, jätte mysigt.

Sedan skjussade jens (johannas ordentliga bror) oss till ica, vi handlade lite smått och gott att blanda upp alkoholen med... OCH tuggummi, får inte glömmas haha.

Väl framme hos simon som hade förfesten så började vi. Folk bara strömmade in, vi sjöng disney låtar utanför hans dörr, sofia L, frida, TB, jag och alexander. ROLIGT SOM FAN! Sedan drack vi lite till...
Ännu mer folk kom, jag hamnade i garderoben med en viss Anton (jag aldrig har pratat med förut). Han kallades för Fuffe, lite kul för jag kallas för Suffe (a) hur som helst, kvällens strul :P När jag kom ut därifrån var sofia L ännu mer full och rolig. Elin spydde ner toan, så nu var det jag sofia och amanda som gick mot Corehouse. Några pussar av mr.A på vägen också, johan asplind blev arg på mig HAHHA! Rolig och kall 10 minuters promenad från förfest till fest! :D

Inne på corehouse smäller det till på 10 minuter, SOFIA LÅNGBERG tappar kontrollen, och jag skrattar haha!
hon och jag halvdeckari soffan (så mkt folk hade inte kommit in ännu, vi var där 22.30 nån gång). Fanny försöker prata med oss, vi säger MMMMMMMMMMMMMM, och rapar ganska högt. (HAHA)

sofia och jag går in på toan, sofia början luta sig mot väggen (jag fattar fortfarande ingenting). Emma kommer in, förbannat packat och jag kör in henne på toan. Då kommer en vakt och frågar sofiaL hur mycket hon har druckigt!
Här kommer hela konversationen: tjock text sofias "repliker", kursiv min och normal vaktens.

-Hur mkt har du druckit egentligen?
-Ingenting alls.... öhm, tror jag?!
-Hon är med mig, jag tar hand om henne!
-
ja men hon behöver frisk luft. Det ser ju vem som helst!
-NEEEEEEEJ!
- jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jagvill inte osv.
- men sofia för hevlete! följ med honom då!
-men jag vill inte, han tänker ta med mig någonstans?! (säger hon vindögd)
- Näe, nu följer hon med mig ut! HON SKA HEM!

Sofia börjar slåss med vakten, och jag kommer på att "fan emma är ju inlåst på toan :O)
vänder mig om och en ledsen emma kjommer ut som har tappat sin mobil i toaletten, ni kan nog själva lista ut vad hon ggjorde resten av kvällen..... bölade.

jag följer med sofia ut, försöker få henne att fatta att hon skas ringa sin mamma.
ist ett 40 kr samtal tills hon kommer hem, yeah 2 kr minuter, alltså 20 minuters långt samtal, jävla telenor!

kvällen fortsatte, johanna var rolig, elin och daniel stog i ett hörn som vanligt :P sen gick dom hem. Johan asp, började slåss, tobbe med :o pratade med johan sund, mm. Bra kväll blev det ändå, minnesvärd.

här kommer lite pics.
bild 1, alexander onykter
bild 2, jag och de graaf
bild 3, elin och sofia posar

.


BYE, sofia alerestedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0