Mysdag på stan

Igår var jag Suffe och Johanna på stan och shoppade på mellandagsrean, det var hur mycket folk som helst och kön till provrum och kassorna var hemsk.
Värst var det ändå på ginatricot, där hittade jag två kjolar och ett par glitter leggings som jag måste åka in och byta för att dom var alldeles för stora och jag orkade inte ställa mig i kön till provrummen.
På Ginatricot träffade man även massa som man kände tex Elin och Daniel :)
Johanna gjorde ett jättefynd på ett par stövlar för 100 kr och dom var skitsnygg på, den tjejen har alltid sån jävla tur :)
Suffe gjorde också ett jättefynd på två par jeans på BikBok för 400 kr, även dom skitsnygga på.

Snart ska jag ut och gå med Tindra och sedan, eller ikväll ska jag till Suffe och locka håret :P
Nu har vi bestämt hur vi ska göra på nyår, det blir tjejmiddag hemma hos Frida, det kommer bli så himla mysigt och kul och jag längtar jätte mycket.
Det är faktiskt bara 4 dagar kvar på år 2007.

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0