JUL

Nu sitter jag nere i mitt nya rum som snart är klart och jag lovar att jag ska lägga upp bilder på det då.
Idag är det måndag och det är bara en vecka kvar till självaste julafton även fast det inte känns så.
Nu har jag äntligen fått lite julstämning och det var tack vare att jag och min familj bakade lussebullar och knäck igår och så hängde vi upp stora peppakaks hjärtan i köksfönstret så nu luktar det jul i hela huset.
Jag måste erkänna en sak, jag har inte sett ett enda avsnitt av julkalendern, jag vet inte ens vad den handlar om.
Det hör liksom till julen att kolla på julkalendern varje morgon, men då har man fullt upp med annat.
Idag fick jag reda på mitt Italienska prov, jag är faktiskt ganska nöjd, trodde att det skulle gå mycket sämre än vad det gick.
Fick också reda på att vi skulle ha ett stort läxförhör på onsdag, dagen innan vi slutar och det var inte lika kul.
Tänk att det bara är två dagar kvar om man inte räknar med torsdag för då har vi bara avslutning, då har en termin gått och det känns som om vi nyss började på stagg.
I morgon ska jag spinna med Johanna, det ser jag fram emot. :)
Jag måste också åka in till stan och fixa det sista innan jul, men det får bli till helgen för innan har jag inte tid.

SofiaL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0