Födelsedagen snart över..

Jaha, då var båda julen och min födelsedag snart över, då är det bara ett år kvar innan man får klappar nästa gång.
I år har jag fått väldigt mycket underkläder och pengar, vilken var välbehövligt :)
Jag också fått en underbar bok, inte vilken bok som helst utan en Suffebok, vilken jag blev väldigt glad över.
Jag har också fått två parfymer som luktar jätte gott.
I födelsedagspresent har jag fått en tågresa utav Suffe, jag fick också en ljusstake utav Elin och Johanna. Tre underbara människor :)

Tågresan är en dagstur som går till Köpenhamn, vilken lyckad födelsedagspresent, vi som har pratat om att vi ska åka till Köpenhamn och shoppa. (både det ena och det andra)

Jag fick också en dammsugare i födelsedagspresent :P
Inte lika kul men välbehövligt tyckte mamma och pappa.

Imorgon ska jag och Suffe och kanske Sjöberg på rean och det kommer vara så mycket folk.
Då ska man spendera upp pengarna som man har fått i julklapp och födelsedagspresent.

Nu ska jag ner i mitt rum och kolla på Tv och bara ta det lugnt!

SofiaL

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Låter som bra presenter:)

2007-12-26 @ 20:49:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0