början på ett nytt år

Nu är det inte många timmar kvar på år 2007.
Det har varit ett händelserikt år med många nya underbara vänner och många oförglömliga kvällar.
Kvällens ska firas hemma hos Frida till en början, där vi ska äta tillsammans för att sedan dra vidare till stortorget och fest, jag tror/hoppas på att det kommer bli en super kväll.
Suffe kommer till mig om bara några timmar eller rättare sagt en timma, då ska vi göra oss iordning och sedan kommer även Johanna, Amanda och Elin.
Jag skulle bara vilja veta en sak, har Ebba hållt sitt nyårslöfte?
Det är dagens fråga :)

Jag eller Suffe kommer att uppdatera om hur kvällen blev och då kommer vi även lägga ut bilder.

Gott Nytt år

SofiaL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0